OBUKE - AS Consulting


OBUKE


Da li ste znali da najvažniji resurs svake kompanije predstavljaju zaposleni?! A da li ste znali da je najčešći razlog sveopšte “pandemije” nazvane fluktuacija zaposlenih upravo nemogućnost razvoja i napretka u okviru kompanije?

Verujemo da su kao ozbiljanom poslodavcu Vaši interesi visoko kompetentni i zadovoljni zaposleni pa je zato ulaganje u znanje Vaša najznačajnija investicija.

Obuka zaposlenih je ključni faktor za motivaciju i zadržavanje zaposlenih u kompaniji.

Uz pomoć naše agencije, obezbedićete najkvalitetnije obuke koje sprovode eksperti iz oblasti bezbednosti hrane, kvaliteta itd.

U ponudi imamo širok spektar obuka, koje se mogu sprovoditi:


✓ U Vašoj kompaniji
✓ Online
✓ U okviru udobnih konferencijskih sala
✓ Itd.


Sprovodimo obuke za:



✓ Administratore različitih standarda bezbednosti hrane, kvaliteta , zaštite životne sredine itd.

✓ Interne auditore

✓ Kolege koje žele da napreduju u poslu i postanu konsultanti i/ili auditori: kroz posebne obuke iz više modula Vas obučavamo kako da razumete i interpretirate zahteve standarda a zatim da sami kreirate dokumenta i zapise

✓ Obuke prema Vašem zahtevu



Neke od obuka koje sprovodimo:



✓ HACCP system
✓ HACCP administrator
✓ HACCP interni proverivač
✓ IFS standard: zahtevi
✓ IFS administrator
✓ IFS interni proverivač
✓ BRC standard: zahtevi
✓ BRC administrator
✓ BRC interni proverivač
✓ FSSC22000 standard: zahtevi
✓ FSSC22000 administrator
✓ FSSC22000 interni proverivač
✓ Izmene u standardima: prelazak na novu verziju standarda
✓ Food fraud
✓ Food defence
✓ ISO22000 administrator
✓ ISO22000 interni proverivač
✓ ISO9001 administrator
✓ ISO9001 interni proverivač
✓ Zahtevi standarda ISO14001/ISO45001
✓ SMETA standard
✓ Itd.

“AS Consulting” vrši obuke zaposlenih vezano za:

IMPLEMENTACIJU / UNAPREĐENJE SISTEMA UPRAVLJANJA
IZRADU DOKUMENTACIJE
IZRADU I VOĐENJE ZAPISA
OBAVLJANJE INTERNIH PROVERA
SPROVOĐENJE POSTUPAKA HIGIJENE OBJEKTA I RADNOG PROSTORA I LIČNE HIGIJENE ZAPOSLENIH
SPECIFIČNIH ZAHTEVA RAZLIČITIH SISTEMA UPRAVLJANJA
PRELAZAK NA NOVE VERZIJE STANDARDA: KAKO IZVRŠITI TRANZICIJU